torstai 24. tammikuuta 2013


Hejsan!

Ida-Linn Antus heter jag och bor i Nykarleby. Denna vecka har jag varit hos Nina på prao. Varför jag for just hit var för att inredning intresserar mig väldigt mycket. Det är något jag skulle kunna tänka mig att arbeta med senare i livet. Lite svårt har det varit med finskan, men nog har det gått bra för det.

Har haft det jätteroligt denna vecka, och det har varit väldigt intressant att se hur en inredare arbetar. Visst sitter man mycket framför datorn, men man är nog ute på "uppdrag" också. Under min vecka har jag fotat olika mattexemplar, kollat på när de har planerat olika rum/hus, fotat rätt så mycket och varit med på kundbesök.

Tyvärr så tar det roliga slut redan imorgon, skulle nog passat bra med en vecka till. Men har fått mycket info, upplevt hur man arbetar som inredare osv. Tack Nina för att du tog emot mig! :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti